Kategorie
Najcz臋艣ciej zadawane pytania
Najcz臋艣ciej zadawane pytania dotycz膮ce zam贸wienia

Czy mog臋 dokona膰 modyfikacji zam贸wienia - doda膰 lub usun膮膰 produkt?

Jaki jest czas realizacji z艂o偶onego zam贸wienia?

Czy po potwierdzeniu i op艂aceniu zam贸wienia mo偶e okaza膰 si臋, 偶e kt贸ry艣 z produkt贸w jest niedost臋pny?

Wybra艂em p艂atno艣膰 za po艣rednictwem systemu PayU. Niestety przy moim zam贸wieniu widnieje informacja 鈥渦p艂yn膮艂 termin p艂atno艣ci鈥. Jak mog臋 op艂aci膰 zam贸wienie?

Czy apteka wystawia faktury z odroczonym terminem p艂atno艣ci (proforma)?

Czy mo偶na op艂aci膰 zam贸wienie "za pobraniem" kart膮 u kuriera?

Co zrobi膰, aby zmieni膰 spos贸b dostawy?

W jaki spos贸b pakowane s膮 produkty zakupione w Aptece?

Jak zapewniacie bezpiecze艅stwo transportu paczek w upalne dni?

Jak wysy艂acie produkty wymagaj膮ce przechowywania w lod贸wce?

Czy wysy艂acie zam贸wienia za granic臋?

Kto mo偶e odebra膰 zam贸wienie z odbiorem osobistym?

Czy z艂o偶one zam贸wienie mo偶na odebra膰 w aptece stacjonarnej w innym mie艣cie?

Nie znalaz艂e艣 odpowiedzi?
Skontaktuj si臋 z naszym Biurem Obs艂ugi Klienta.
SKONTAKTUJ SI臉
  • Apteka Gemini

    www.aptekagemini.pl

    Dodaj do ekranu g艂贸wnego