Kategorie
Najcz臋艣ciej zadawane pytania

Zam贸wienie

1. Jak zapewniacie bezpiecze艅stwo transportu paczek w upalne dni?

Podejmujemy wszelkie mo偶liwe dzia艂ania, aby zapewni膰 odpowiednie warunki transportu zam贸wie艅 r贸wnie偶 w dni upalne, m.in.:

- Magazyn naszej apteki jest klimatyzowany, a produkty termolabilne znajduj膮 si臋 w lod贸wkach z kontrolowan膮 temperatur膮 przechowywania i do艂膮czane do paczek tu偶 przed wysy艂k膮.

- Firmy kurierskie zabieraj膮 paczki g艂贸wnie w nocy, a zam贸wienia, kt贸re s膮 odbierane w dzie艅, podr贸偶uj膮 podstawionymi specjalnie dla nas autami z termoizolacj膮 i kontrol膮 temperatury.

- Oferujemy r贸wnie偶 dostaw臋 za po艣rednictwem Poltrafu 鈥 specjalistycznej firmy dedykowanej do transportu lek贸w i w upalne dni sugerujemy wyb贸r tego 艣rodka transportu.

2. Jak wysy艂acie produkty wymagaj膮ce przechowywania w lod贸wce?
Produkty termolabilne do艂膮czamy do przesy艂ki tu偶 przed jej nadaniem, wraz informacj膮 o dacie i godzinie wyj臋cia z lod贸wki.
3. Czy wysy艂acie zam贸wienia za granic臋?
Zam贸wienia realizowane s膮 wy艂膮cznie na terenie naszego kraju.
4. Czy mo偶na dokona膰 modyfikacji zam贸wienia 鈥 doda膰 lub usun膮膰 produkt?
Aktualnie wprowadzanie zmian w potwierdzonym zam贸wieniu nie jest mo偶liwe. Zawsze jednak, bez wzgl臋du na status zam贸wienia, istnieje mo偶liwo艣膰 jego anulowania i ponownego z艂o偶enia. Dodatkowo w przypadku posiadania konta w naszej aptece anulowane zam贸wienie jest widoczne w historii zam贸wie艅. W贸wczas wystarczy jedynie przenie艣膰 produkty ponownie do koszyka, a nast臋pnie usun膮膰 lub doda膰 niezb臋dne pozycje.
5. Czy po potwierdzeniu i op艂aceniu zam贸wienia mo偶e okaza膰 si臋, 偶e kt贸ry艣 z produkt贸w jest niedost臋pny?
Takie sytuacje zdarzaj膮 si臋 wyj膮tkowo rzadko. Wyst臋puj膮 jedynie w przypadku ostatnich sztuk produkt贸w, gdy kilka os贸b w tym samym momencie zechce zam贸wi膰 ten sam produkt, czego konsekwencj膮 mo偶e by膰 brak rezerwacji wybranej pozycji w zam贸wieniu. W贸wczas nasze Biuro Obs艂ugi Klienta skontaktuje si臋 z Klientem, by poinformowa膰 o zaistnia艂ej sytuacji.
Oferta i ceny
1. Czy mo偶emy udzieli膰 informacji odno艣nie cen w aptekach stacjonarnych?
Niestety nie posiadamy wgl膮du w ceny produkt贸w sprzedawanych w aptekach stacjonarnych. W celu uzyskania informacji na ten temat prosimy o kontakt z wybran膮 aptek膮 stacjonarn膮. Wykaz aptek dost臋pny jest na stronie internetowej: https://www.aptekigemini.pl/apteki.
2. Czy wszystkie produkty, kt贸re s膮 na stronie internetowej Apteki s膮 dost臋pne na magazynie?
Tak, ca艂a oferta produkt贸w naszej Apteki dost臋pna jest w naszym magazynie.
3. Czy w aptekach stacjonarnych Gemini dost臋pne s膮 te same produkty w tych samych cenach co w Aptece Internetowej?
Apteka Internetowa posiada inn膮 ofert臋 produktow膮 oraz ceny. Produkty oferowane na stronie internetowej wraz z cenami dotycz膮 tylko zakup贸w za po艣rednictwem strony https://www.aptekagemini.pl.
4. W jaki spos贸b mog臋 uzyska膰 informacje na temat dost臋pno艣ci produktu w wybranej aptece stacjonarnej oraz godzin jej otwarcia?
Wszelkie niezb臋dne informacje dotycz膮ce aptek stacjonarnych Gemini s膮 dost臋pne na stronie internetowej https://www.aptekigemini.pl/apteki.
5. Czy w aptece internetowej mo偶na zam贸wi膰 lek na recept臋?
Aktualnie nie ma mo偶liwo艣ci realizacji recepty za po艣rednictwem strony internetowej https://www.aptekagemini.pl. Leki mo偶na rezerwowa膰 w aptekach stacjonarnych za po艣rednictwem strony https://www.aptekigemini.pl/apteki.
6. Jak mo偶na wybra膰 odpowiedni wz贸r lub kolor zamawianego produktu?
Podczas sk艂adania zam贸wienia w koszyku mo偶na doda膰 kr贸tk膮 informacj臋 na temat preferowanego wzoru lub koloru zamawianego produktu w polu 鈥濽wagi do zam贸wienia鈥.
7. Czy Apteka oferuje dodatkowe rabaty lub karty sta艂ego klienta?
Z uwagi na obowi膮zuj膮ce nas przepisy ustawy Prawa Farmaceutycznego nie mo偶emy udziela膰 dodatkowych rabat贸w oraz prowadzi膰 program贸w lojalno艣ciowych. Dlatego te偶 naszym priorytetem jest zapewnienie jak najni偶szych cen oraz szerokiej oferty produktowej.
P艂atno艣ci
1. Czy apteka wystawia faktury z odroczonym terminem p艂atno艣ci (proforma)?
Apteka nie wystawia faktur z odroczonym terminem p艂atno艣ci.
2. Wybra艂am p艂atno艣膰 za po艣rednictwem systemu PayU. Niestety przy zam贸wieniu widnieje informacja 鈥渦p艂yn膮艂 termin p艂atno艣ci鈥. Jak mo偶na op艂aci膰 zam贸wienie?
W przypadku pojawienia si臋 powy偶szego komunikatu przy zam贸wieniu prosimy o kontakt z Biurem Obs艂ugi Klienta. Wygenerowanie nowego kana艂u p艂atno艣ci poprzez system PayU jest mo偶liwe dla posiadaczy konta w naszej Aptece. Zam贸wienie mo偶na r贸wnie偶 op艂aci膰 przelewem standardowym na konto Apteki 鈥 numer konta w Santander Bank Polska: 68 1090 1098 0000 0001 3481 6808.
3. Czy mo偶na op艂aci膰 zam贸wienie "za pobraniem" kart膮 u kuriera?
Tak firma kurierska umo偶liwia p艂atno艣膰 karta przy odbiorze. Wszyscy kurierzy s膮 wyposa偶eni w terminale. W zwi膮zku z wprowadzonym stanem zagro偶enia epidemicznego, firma kurierska zaleca p艂atno艣ci przy odbiorze kart膮 p艂atnicz膮.
Dostawa
1. W jaki spos贸b pakowane s膮 produkty zakupione w Aptece?

Obecnie zam贸wienia wysy艂ane firm膮 kuriersk膮 pakujemy w papier b膮belkowy, a nast臋pnie karton, kt贸ry zaklejamy ta艣m膮 papierow膮. Do wype艂nienia pustej przestrzeni w kartonie stosujemy papier. Wszystkie materia艂y s膮 w 100% biodegradowalne i oznaczone ekologicznym certyfikatem potwierdzaj膮cym najwy偶sze standardy produkcji, kt贸re dodatkowo, jak pokaza艂y nasze testy najlepiej chroni膮 zam贸wienia przed temperaturami ze wszystkich dost臋pnych materia艂贸w.

W przypadku odbior贸w osobistych r贸wnie偶 podj臋li艣my kroki zmierzaj膮ce w stron臋 ochrony 艣rodowiska. Naszym Klientom oferujemy biodegradowalne i kompostowalne siatki z granulatu kukurydzianego. Pakujemy w nie tak偶e zakupy dokonane w aptekach stacjonarnych.

2. Jaki jest czas realizacji z艂o偶onego zam贸wienia?
Czas przygotowania przez Aptek臋 zam贸wie艅 uzale偶niony jest od wybranej formy dostawy. Najbardziej aktualny na dany dzie艅 termin realizacji zam贸wie艅 podajemy na naszej stronie w zak艂adce 鈥濪ostawa鈥 - https://www.aptekagemini.pl/info/dostawa.
3. Co zrobi膰, aby zmieni膰 spos贸b dostawy?
Nale偶y skontaktowa膰 si臋 z naszym Biurem Obs艂ugi Klienta, aby pracownik m贸g艂 wprowadzi膰 poprawny spos贸b dostawy. Dane do kontaktu znajduj膮 si臋 w zak艂adce 鈥濳ontakt鈥- https://www.aptekagemini.pl/info/kontakt.
4. Kto mo偶e odebra膰 zam贸wienie z odbiorem osobistym?
Zam贸wienie mo偶e odebra膰 osoba pe艂noletnia, posiadaj膮ca kod odbioru. Odbi贸r tylko na terenie Gda艅ska.
5. Czy z艂o偶one zam贸wienie mo偶na odebra膰 w aptece stacjonarnej w innym mie艣cie?
Aktualnie nie ma takiej mo偶liwo艣ci.
6. W jaki spos贸b pakowane s膮 produkty zakupione w Aptece?
Obecnie zam贸wienia wysy艂ane firm膮 kuriersk膮 pakujemy w papier b膮belkowy, a nast臋pnie karton, kt贸ry zaklejamy ta艣m膮 papierow膮. Do wype艂nienia pustej przestrzeni w kartonie stosujemy papier. Wszystkie materia艂y s膮 w 100% biodegradowalne i oznaczone ekologicznym certyfikatem potwierdzaj膮cym najwy偶sze standardy produkcji. W przypadku odbior贸w osobistych r贸wnie偶 zmierzamy w stron臋 ochrony 艣rodowiska.
Reklamacje i zwroty
1. Jak zareklamowa膰 sprz臋t?
Sprz臋t mo偶na zareklamowa膰 bezpo艣rednio w serwisie, jak i za po艣rednictwem Apteki. W贸wczas zostanie on wys艂any do serwisu, kt贸ry w ci膮gu 14 dni rozpatrzy Pa艅stwa reklamacj臋.
2. Jaki jest czas na zg艂oszenie reklamacji?
Reklamacj臋 produktu nale偶y zg艂osi膰 niezw艂ocznie po stwierdzeniu wady lub otrzymaniu przesy艂ki, nie p贸藕niej jednak ni偶 w ci膮gu 14 dni roboczych. Na reklamacje zg艂aszane w ramach gwarancji obowi膮zuje czas wskazany przez producenta, natomiast na zg艂oszenie reklamacji w ramach r臋kojmi Klient ma 2 lata od momentu zakupu.
3. Chc臋 skorzysta膰 z prawa odst膮pienia od umowy. Kiedy mog臋 to zg艂osi膰 do Apteki?
Czas przeznaczony na zg艂oszenie ch臋ci odst膮pienia od umowy to 14 dni od momentu otrzymania zam贸wienia. Po przekazaniu zg艂oszenia do Apteki nale偶y odes艂a膰 produkt lub paczk臋 w ci膮gu 14 dni.
4. Czy wszystkie produkty zakupione w aptece podlegaj膮 zwrotowi?
Produkty posiadaj膮ce status leku lub wyrobu medycznego, w odniesieniu do obowi膮zuj膮cego Prawa Farmaceutycznego, nie podlegaj膮 zwrotowi, a tym samym prawu odst膮pienia od umowy. Je艣li jednak zakupiony produkt zosta艂 b艂臋dnie wydany przez Aptek臋 lub posiada wad臋, mimo powy偶szego statusu taki produkt mo偶na zwr贸ci膰.
5. Jak d艂ugo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem Apteka ma obowi膮zek udzielenia informacji na temat rozpatrywanej reklamacji w terminie 14 dni.
6. Otrzyma艂em uszkodzon膮 paczk臋. Co mam zrobi膰?
Prosimy o niezw艂oczny kontakt z nami (kontakt@aptekagemini.pl) oraz o zrobienie fotografii przesy艂ki, uszkodzonych produkt贸w, a tak偶e pozostawienie produkt贸w do momentu spisania przez kuriera protoko艂u szkody. Wszelkie informacje dotycz膮ce sposobu dzia艂ania oraz ustalenia terminu przyjazdu kuriera zostan膮 przekazane przy przyj臋ciu zg艂oszenia reklamacyjnego.
7. Czy mog臋 sprawdzi膰 przesy艂k臋 w obecno艣ci kuriera?
Kurier ma obowi膮zek poczeka膰, a偶 Klient sprawdzi w jego obecno艣ci stan i zawarto艣膰 paczki. Jest to zalecane dzia艂anie, kt贸re znacznie u艂atwi ewentualne reklamacje.
Nie znalaz艂e艣 odpowiedzi?
Skontaktuj si臋 z naszym Biurem Obs艂ugi Klienta.
SKONTAKTUJ SI臉