Zamówienie wysyłamy w 3 dni robocze
Kategorie

Biuro Obsługi Klienta i Reklamacje

Zapytaj farmaceuty

Zapytaj farmaceuty

Potrzebujesz porady? Nasi farmaceuci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.

Zobacz więcej
Masz wątpliwości?
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówienia

Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia - dodać lub usunąć produkt?

Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?

Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Wybrałem płatność za pośrednictwem systemu PayU. Niestety przy moim zamówieniu widnieje informacja “upłynął termin płatności”. Jak mogę opłacić zamówienie?

Czy Apteka oferuje dodatkowe rabaty lub karty stałego klienta?

Apteka Gemini
ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk (teren Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego)
Apteka Ogólnodostępna
czynna w godzinach:
poniedziałek - piątek 8:00-20:00,
sobota 7:00-18:00,
niedziela 9:00-15:00
Masz wątpliwości?
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówienia

Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia - dodać lub usunąć produkt?

Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?

Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Wybrałem płatność za pośrednictwem systemu PayU. Niestety przy moim zamówieniu widnieje informacja “upłynął termin płatności”. Jak mogę opłacić zamówienie?

Czy Apteka oferuje dodatkowe rabaty lub karty stałego klienta?

Inspektor Ochrony Danych
Kamil Pakalski
Apteka Gemini
jest częścią Gemini Hutter Sp. z o.o. ul. Harcerska 10, 84-202 Wejherowo NIP 588-230-78-77, REGON 220687587 KRS nr 0000582775 prowadzony przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego