Biuro Obsługi Klienta i Reklamacje
Czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach 08:00-20:00, sobota w godzinach 08:00-16:00, niedziela nieczynne.
Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem
danego operatora.
Prosimy o sprawdzenie i przygotowanie numeru zamówienia, będzie on niezbędny do sprawnego rozwiązania Państwa zgłoszenia. Numer ten należy podać konsultantowi podczas rozmowy bądź wpisać w treści maila. Jeśli wystąpi konieczność przesłania zdjęć prosimy o załączenie ich do wiadomości.

Zapytaj farmaceuty
Potrzebujesz porady? Nasi farmaceuci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.
Zobacz więcejMasz wątpliwości?
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówienia
Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia - dodać lub usunąć produkt?
Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?
Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?
Wybrałem płatność za pośrednictwem systemu PayU. Niestety przy moim zamówieniu widnieje informacja “upłynął termin płatności”. Jak mogę opłacić zamówienie?
Czy Apteka oferuje dodatkowe rabaty lub karty stałego klienta?
Najczęściej zadawane pytania oferty i ceny
Czy wszystkie produkty, które są na Państwa stronie internetowej są dostępne na Państwa magazynie?
Czy w aptekach stacjonarnych Gemini dostanę te same produkty w tych samych cenach?
W jaki sposób mogę uzyskać informację na temat dostępności produktu w wybranej aptece stacjonarnej oraz godzin jej otwarcie?
Czy w aptece internetowej mogę zamówić lek na receptę?
Jak mogę wybrać odpowiedni wzór lub kolor produktu, który chcę zamówić?
Najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji i zwrotów
Czy wszystkie produkty zakupione w aptece podlegają zwrotowi?
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Otrzymałam uszkodzoną paczkę, co mam zrobić?
Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?
Chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Kiedy powinnam to zgłosić do Apteki?
poniedziałek - piątek 8:00-20:00,
sobota 7:00-18:00,
niedziela 9:00-15:00