Kategorie

Reklamacje

W przypadku zg艂oszenia reklamacji mo偶esz liczy膰 na nasze wsparcie. Zesp贸艂 Biura Obs艂ugi Klienta pomo偶e Ci znale藕膰 najlepsze rozwi膮zanie i sprawnie przeprowadzi Ci臋 przez proces reklamacji.
Jak b臋dzie wygl膮da艂 proces reklamacji?
1
Przygotuj numer zam贸wienia i zadzwo艅 do nas. Kontakt do nas
2
Poinformujemy Ci臋 o dalszych krokach.
3
W zale偶no艣ci od rodzaju reklamacji dokonamy zwrotu 艣rodk贸w, wymiany b膮d藕 naprawy uszkodzonego produktu.
Co podlega reklamacji?
wszelkie wady produktu
omy艂kowo wys艂ane produkty
brak produktu w zam贸wieniu
uszkodzona paczka
Ka偶da reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Aby nie traci膰 czasu i przyspieszy膰 proces reklamacji, skontaktuj si臋 z nami, a my poinformujemy Ci臋 o kolejnych krokach.
KONTAKT DO NAS
Uszkodzona paczka? I co dalej?
Przed odbiorem przesy艂ki od kuriera zawsze sprawd藕, czy opakowanie nie uleg艂o uszkodzeniu podczas transportu.
Je艣li odm贸wi艂e艣 przyj臋cia paczki od kuriera
Skontaktuj si臋 z nami , aby poinformowa膰 o uszkodzonej przesy艂ce.
W zale偶no艣ci od podj臋tej przez Ciebie decyzji wy艣lemy ponownie zam贸wione towary lub dokonamy zwrotu warto艣ci zam贸wienia oraz koszt贸w dostawy.
Je艣li zauwa偶y艂e艣, 偶e zawarto艣膰 jest uszkodzona ju偶 po odebraniu przesy艂ki
Skontaktuj si臋 z nami w terminie do 5 dni, aby poinformowa膰 o uszkodzonej przesy艂ce.
Po Twoim zg艂oszeniu zlecimy kuriera na nasz koszt, kt贸ry spisze protok贸艂 szkody.
Do czasu zako艅czenia post臋powania koniecznie zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty.
Kopi臋 protoko艂u szkody prze艣lij mailowo na adres apteka@aptekagemini.pl
Po otrzymaniu protoko艂u skontaktujemy si臋 z Tob膮 i w zale偶no艣ci od podj臋tej przez Ciebie decyzji wy艣lemy ponownie zam贸wione towary lub dokonamy zwrotu warto艣ci zam贸wienia oraz koszt贸w dostawy.
Wa偶ne wskaz贸wki
Ka偶d膮 reklamacj臋 rozpatrujemy indywidualnie w ci膮gu 14 dni od momentu wp艂yni臋cia zg艂oszenia.
W przypadku r臋kojmi czas na zg艂oszenie reklamacji wynosi 2 lata od otrzymania produktu. W przypadku gwarancji czas okre艣lony jest na podstawie karty gwarancyjnej.
W niekt贸rych przypadkach prosimy o przes艂anie zdj臋cia - u艂atwi to proces reklamacji.
Do czasu zako艅czenia post臋powania koniecznie zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty.
Formularz reklamacyjny mo偶esz pobra膰 tutaj.
Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie
Nie znalaz艂e艣 odpowiedzi?
Skontaktuj si臋 z naszym Biurem Obs艂ugi Klienta.
KONTAKT DO NAS