Leki, suplementy diety i kosmetyki PFIZER

Preparaty tworzone przez markę PFIZER mają na celu zapewnienie pacjentom kompleksowe leczenie w różnych obszarach terapeutycznych, skutecznie poprawiając jakość ich życia. Asortyment marki obejmuje między innymi produkty stosowane w ginekologii, endokrynologii, urologii, neurologii, kardiologii, pulmonologii oraz reumatologii. PFIZER jest także dostawcą dermokosmetyków do twarzy.

1 2 ... 2
24 96
Centrum Silver, multiefekt, 30 tabletek KRÓTKA DATA - miniaturka zdjęcia produktu
17,99
Data ważności produktu: 2019-12-31
Centrum A-Z, 100 tabletek + uchwyt na telefon KRÓTKA DATA - miniaturka zdjęcia produktu
49,89
Data ważności produktu: 2020-01-31
1 2 ... 2
24 96

Szeroka gama nowoczesnych farmaceutyków

Choroby układu sercowo-naczyniowego, zaburzenia trawienia, ból o różnej etiologii, a także uciążliwe symptomy reakcji alergicznych – to główne dolegliwości, w zwalczaniu których doskonale sprawdzają się wysokiej jakości farmaceutyki znajdujące się w asortymencie firmy PFIZER. Poza szeroką gamą wyrobów leczniczych, marka proponuje także starannie opracowane suplementy diety, stanowiące kompletne zestawy witamin i minerałów przyczyniających się do prawidłowego funkcjonowania organizmu każdego dnia. Obok produktów z cynkiem, magnezem, selenem czy witaminami z grupy B, można znaleźć preparaty, których formuły zostały wzbogacone luteiną, składnikiem odżywczym mającym duże znaczenie dla zdrowych oczu.

Pfizer

Zaliczana jest do największych firm farmaceutycznych na świecie. Powstała w 1958 roku na polskim rynku jako część organizacji państwowej, która zrzeszała producentów różnych narodowości. Na początku miała strukturę jednoosobową (Doradca Medyczny), a jej funkcjonowanie opierało się na działalności informacyjnej skierowanej do szpitali.

Historia firmy

Oprócz tego w tym czasie firma dostarczała leki na receptę i antybiotyki do państwowych kanałów dystrybucyjnych. Z kolei dla klientów indywidualnych dostępne były takie preparaty jak Visine czy Ben Gay.

Od 1976 r. zaczęła działać na polskim rynku pod nazwą Pfizer Corporation, zatrudniając już 10 osób. Równocześnie powstawały jednoosobowe komórki odpowiedzialne za różne działy np. medyczny, weterynaryjny czy marketing. Ważną datą stał się rok 2000, kiedy to doszło do przejęcia przez Pfizer marki Wagner Lambert. Oprócz tego firma zmieniła nazwę na Pfizer Polska i wydzieliła się jej część Parke-Davis. Prężnie się rozwija, produkuje leki, których ma już 90 zarejestrowanych, oraz prowadzi działalność informacyjną i przeprowadza badania kliniczne. W swoich szeregach zatrudnia 380 osób, co jest już sporym osiągnięciem w porównaniu do lat ubiegłych.

Kolejne sukcesy

W 2003 r. Pfizer łączy się z firmą Pharmacia i wchodzi do czołówki najprężniej rozwijających się firm farmaceutycznych na rynku. Jest to wynik m.in. prowadzonych badań klinicznych na szeroką skalę i sporych funduszy przeznaczonych na tą działalność. Co więcej, marka słynie też z odkrywania innowacyjnych leków.

W 2005r. powstaje Pfizer Trading, spółka odpowiedzialna za działalność handlową w strukturach marki. Z kolei w 2008 roku firma przystępuje do Kodeksu Dobrych Praktyk Przemysłu Farmaceutycznego wraz z innymi przedstawicielami członków wiodącego związku farmaceutycznego INFARMA. Rok później dochodzi do globalnego połączenia firmy Pfizer z Wyeth, dzięki czemu powstaje przedsiębiorstwo odznaczające się szerokim spektrum działania na obszarach terapeutycznych i produkcją nowych leków.

W 2012 r. spółka otrzymuje nagrodę Prix Galien dla PRENEVAR13 w kategorii „Innowacyjna szczepionka”, natomiast w 2014 r. Pfizer podpisuje wraz z członkami Stowarzyszenia EPFIA tzw. Kodeks Przejrzystości, będący dokumentem określającym zasady publicznego udostępniania informacji dotyczących współpracę z organizacjami ochrony zdrowia oraz przedstawicielami zawodów medycznych.

Pfizer – wartośći firmy

Spółka Pfizer w swojej działalności jest mocno ukierunkowana na klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Stara się prowadzić swoje praktyki biznesowe i całą swoją politykę w taki sposób, aby obie strony transakcji były zadowolone. Kieruje się etyką i szacunkiem dla człowieka a miejsca, w których działa (także społeczności lokalne), mają być przyjazne dla ludzi, którzy tam mieszkają i pracują. Pfizer stawia na innowacyjność, która ma być kluczem do poprawy stanu zdrowia i wyznacznikiem sukcesu marki. Zatrudnieni pracownicy odznaczają się wysoką motywacją do działania i współpracują ze sobą, dążąc do osiągania wspólnych celów. Dzięki takim działaniom Pfizer jest uznaną marką na świecie, co ma swoje odzwierciedlenie w wielu nagrodach, jakimi zostaje uhonorowana. Wśród nich można wyróżnić m.in. wyróżnienie godłem „Friendly Workplace 2018” czy „Diamentem CSR”. Odznaczona jest również tytułami np. „Przyjaciela Polskiej kardiologii”. To tylko mała część z wielu osiągnięć marki na rynku farmaceutycznym w przeciągu ostatnich kilku lat.

Leki Pfizer – w czym się specjalizuje

Pfizer to przede wszystkim produkty stosowane w ginekologii, urologii, neurologii, endokrynologii, kardiologii, pulmonologii i reumatologii. Dostarcza też wielu odbiorcom dermokosmetyki do twarzy. Wśród leków sygnowanych logo marki Pfizer można znaleźć m.in. popularny Polocard wskazany w profilaktyce chorób układu krążenia, Baldician stosowany przy zaburzeniach snu czy witaminy Centrum przeznaczone dla określonych grup odbiorców. Asortyment produktów marki jest bardzo duży.