Kategorie

ECOLAB

Znalezione produkty: 3
Sortowanie:
Sortuj według
Skinman Soft (60 g + 0,3 g + 0,1 g)/ 100 g, roztwór na skórę, 500 ml - miniaturka zdjęcia produktu

Skinman Soft (60 g + 0,3 g + 0,1 g)/ 100 g, roztwór na skórę, 500 ml

33,49 zł
Skinsept Pur (46 g + 27 g + 1 g)/ 100 g, preparat do odkażania skóry, 350 ml - miniaturka zdjęcia produktu

Skinsept Pur (46 g + 27 g + 1 g)/ 100 g, preparat do odkażania skóry, 350 ml

31,99 zł
Skinsept Pur (46 g + 27 g + 1 g)/ 100 g, preparat do odkażania skóry, 1 L - miniaturka zdjęcia produktu

Skinsept Pur (46 g + 27 g + 1 g)/ 100 g, preparat do odkażania skóry, 1 L

40,99 zł

Ecolab

Historia tej firmy jest fascynująca i daje przykład, jak można z niczego stworzyć cos naprawdę dobrego i cennego. Wszystko zaczęło się w 1923 r. od jednej myśli i kroku zmieniającego tę myśl w czyn. M. J. Osborn opracował produkt Absporbit, który umożliwił czyszczenie dywanu bezpośrednio u klienta. Tak powstała firma Economics Laboratory, której nazwa odzwierciedlała zamysł jej założyciela – czyli ekonomiczny produkt i oszczędzanie czasu. Oczywiście wszelkie rozwiązania były efektem badań przeprowadzonych w laboratorium. Rok później firma zmieniła się w spółkę, ponieważ dołączyły do Osborna cztery osoby – sekretarka, manager i dwie sprzedawczynie.

Następne lata, czyli od 1955 r. firma zaczęła wchodzić na rynki międzynarodowe. Pierwsza filia europejska Soilax A.B. Sweden powstała w Sztokholmie w 1956 r i stało się to asumptem do wyjścia na rynki Norwegii, Danii, Belgii czy Anglii. Zarobki firmy były potężne – roczna sprzedaż wynosiła 28 mln dolarów, dlatego też w 1957 Ecolab weszło na giełdę.

Cztery lata później powstawały kolejne centra badawczo-rozwojowe, poszerzał się skład pracowników, a firma posiadała już 50 patentów. Natomiast w 1968 r. powstał w Minessocie 20-piętrowy budynek Osborna – Ecolab Corporate (tak się dziś nazywa).

Rok 1970 zaznaczył się w historii założeniem europejskiej filii w Brukseli w celu kierowania oddziałami w 15 krajach. Powstawały też siedziby regionalne dla kolejnych państw.

Lata 90-te zaowocowały sojuszem Joint venture Henkel-Ecolab (połączenie z niemiecką firmą, przodującą na rynku chemicznym).

W latach 90 Ecolab określiło wartości jakimi się kieruje w drodze swojego rozwoju czyli (Duch, Duma, Determinacja, Zaangażowanie, Pasja, Uczciwość). Cezurą w działalności Ecolabu jest rok 2001 kiedy to powstał jeden Ecolab dla Europy i świata. Powiększyła się więc znacznie liczba pracowników, którzy napłynęli z innych krajów.

Obecnie Ecolab rozwija się równie prężnie jak w ubiegłych latach, oferując szeroką paletę zróżnicowanych produktów dla różnych instytucji. Efektownie wdraża też strategię "Circle the Customer - Circle the Glob" (tłum.: "Osłonić/otoczyć Klienta - okrążyć Glob"), zapewniając klientom najlepsze z możliwych usługi dzięki dziesięciu mocno rozwiniętym działom. Oprócz tego w ponad stu krajach Ecolab wspiera swoich klientów poprzez dystrybutorów i firmy licencjonowane, a wszystko po to, by zapewnić wszystkim jak najwyższy poziom czystości i bezpieczeństwa. Dział Health Care zapewnia preparaty przeznaczone do higieny skóry, rąk, maszynowe i manualne przygotowanie narzędzi (produkty płynne do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych), a także higienę powierzchni. To tylko jeden działów, ale już na jego bazie widać jak szerokie pole działania oferuje swoim klientom Ecolab.

O wysokiej jakości usług i zaangażowanie w działalność dotycząca szeroko pojętej czystości i bezpieczeństwa świadczy między innymi fakt dwukrotnego uhonorowania firmy nagrodą dla Najbardziej Etycznych Firm na Świecie. Ranga jest tym większa, że do konkursu zostało wziętych pod uwagę 10000 tys. firm z sześciu kontynentów.

Filtry

Cena
-
Działanie
Postać
Cecha specjalna
Rejestracja