Najczęściej zadawane pytanie

Zamówienie

1. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie naszego kraju.
2. Czy można dokonać modyfikacji zamówienia – dodać lub usunąć produkt?
Aktualnie wprowadzanie zmian w potwierdzonym zamówieniu nie jest możliwe. Zawsze jednak, bez względu na status zamówienia, istnieje możliwość jego anulowania i ponownego złożenia. Dodatkowo w przypadku posiadania konta w naszej aptece anulowane zamówienie jest widoczne w historii zamówień. Wówczas wystarczy jedynie przenieść produkty ponownie do koszyka, a następnie usunąć lub dodać niezbędne pozycje.
3. Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?
Takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko. Występują jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt, czego konsekwencją może być brak rezerwacji wybranej pozycji w zamówieniu. Wówczas nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, by poinformować o zaistniałej sytuacji.
Oferta i ceny
1. Czy możemy udzielić informacji odnośnie cen w aptekach stacjonarnych?
Niestety nie posiadamy wglądu w ceny produktów sprzedawanych w aptekach stacjonarnych. W celu uzyskania informacji na ten temat prosimy o kontakt z wybraną apteką stacjonarną. Wykaz aptek dostępny jest na stronie internetowej: https://www.aptekigemini.pl/apteki.
2. Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej Apteki są dostępne na magazynie?
Tak, cała oferta produktów naszej Apteki dostępna jest w naszym magazynie.
3. Czy w aptekach stacjonarnych Gemini dostępne są te same produkty w tych samych cenach co w Aptece Internetowej?
Apteka Internetowa posiada inną ofertę produktową oraz ceny. Produkty oferowane na stronie internetowej wraz z cenami dotyczą tylko zakupów za pośrednictwem strony https://www.aptekigemini.pl.
4. W jaki sposób mogę uzyskać informacje na temat dostępności produktu w wybranej aptece stacjonarnej oraz godzin jej otwarcia?
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące aptek stacjonarnych Gemini są dostępne na stronie internetowej https://www.aptekigemini.pl/apteki.
5. Czy w aptece internetowej można zamówić lek na receptę?
Aktualnie nie ma możliwości realizacji recepty za pośrednictwem strony internetowej https://www.aptekigemini.pl. Leki można rezerwować w aptekach stacjonarnych za pośrednictwem strony https://www.aptekigemini.pl/apteki.
6. Jak można wybrać odpowiedni wzór lub kolor zamawianego produktu?
Podczas składania zamówienia w koszyku można dodać krótką informację na temat preferowanego wzoru lub koloru zamawianego produktu w polu „Uwagi do zamówienia”.
7. Czy Apteka oferuje dodatkowe rabaty lub karty stałego klienta?
Z uwagi na obowiązujące nas przepisy ustawy Prawa Farmaceutycznego nie możemy udzielać dodatkowych rabatów oraz prowadzić programów lojalnościowych. Dlatego też naszym priorytetem jest zapewnienie jak najniższych cen oraz szerokiej oferty produktowej.
Płatności
1. Czy apteka wystawia faktury z odroczonym terminem płatności (proforma)?
Apteka nie wystawia faktur z odroczonym terminem płatności.
2. Wybrałam płatność za pośrednictwem systemu PayU. Niestety przy zamówieniu widnieje informacja “upłynął termin płatności”. Jak można opłacić zamówienie?
W przypadku pojawienia się powyższego komunikatu przy zamówieniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Wygenerowanie nowego kanału płatności poprzez system PayU jest możliwe dla posiadaczy konta w naszej Aptece. Zamówienie można również opłacić przelewem standardowym na konto Apteki – numer konta w Santander Bank Polska: 68 1090 1098 0000 0001 3481 6808.
3. Czy można opłacić zamówienie "za pobraniem" kartą u kuriera?
Tak firma kurierska umożliwia płatność karta przy odbiorze. Wszyscy kurierzy powinni posiadać terminale.
Dostawa
1. Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?
Czas przygotowania przez Aptekę zamówień uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Najbardziej aktualny na dany dzień termin realizacji zamówień podajemy na naszej stronie w zakładce „Dostawa” - https://www.aptekagemini.pl/webpage/dostawa.html.
2. Co zrobić, aby zmienić sposób dostawy?
Należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby pracownik mógł wprowadzić poprawny sposób dostawy. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce „Kontakt”- https://www.aptekagemini.pl/webpage/kontakt.html.
3. Kto może odebrać zamówienie z odbiorem osobistym?
Zamówienie może odebrać osoba pełnoletnia, posiadająca kod odbioru. Odbiór tylko na terenie Gdańska.
4. Czy złożone zamówienie można odebrać w aptece stacjonarnej w innym mieście?
Aktualnie nie ma takiej możliwości.
5. W jaki sposób pakowane są produkty zakupione w Aptece?
Obecnie zamówienia wysyłane firmą kurierską pakujemy w papier bąbelkowy, a następnie karton, który zaklejamy taśmą papierową. Do wypełnienia pustej przestrzeni w kartonie stosujemy papier. Wszystkie materiały są w 100% biodegradowalne i oznaczone ekologicznym certyfikatem potwierdzającym najwyższe standardy produkcji. W przypadku odbiorów osobistych również zmierzamy w stronę ochrony środowiska.
Reklamacje i zwroty
1. Jak zareklamować sprzęt?
Sprzęt można zareklamować bezpośrednio w serwisie, jak i za pośrednictwem Apteki. Wówczas zostanie on wysłany do serwisu, który w ciągu 14 dni rozpatrzy Państwa reklamację.
2. Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?
Reklamację produktu należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych. Na reklamacje zgłaszane w ramach gwarancji obowiązuje czas wskazany przez producenta, natomiast na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi Klient ma 2 lata od momentu zakupu.
3. Chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Kiedy mogę to zgłosić do Apteki?
Czas przeznaczony na zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Po przekazaniu zgłoszenia do Apteki należy odesłać produkt lub paczkę w ciągu 14 dni.
4. Czy wszystkie produkty zakupione w aptece podlegają zwrotowi?
Produkty posiadające status leku lub wyrobu medycznego, w odniesieniu do obowiązującego Prawa Farmaceutycznego, nie podlegają zwrotowi, a tym samym prawu odstąpienia od umowy. Jeśli jednak zakupiony produkt został błędnie wydany przez Aptekę lub posiada wadę, mimo powyższego statusu taki produkt można zwrócić.
5. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Zgodnie z obowiązującym prawem Apteka ma obowiązek udzielenia informacji na temat rozpatrywanej reklamacji w terminie 14 dni.
6. Otrzymałem uszkodzoną paczkę. Co mam zrobić?
Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami (kontakt@aptekagemini.pl) oraz o zrobienie fotografii przesyłki, uszkodzonych produktów, a także pozostawienie produktów do momentu spisania przez kuriera protokołu szkody. Wszelkie informacje dotyczące sposobu działania oraz ustalenia terminu przyjazdu kuriera zostaną przekazane przy przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego.
7. Czy mogę sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera?
Kurier ma obowiązek poczekać, aż Klient sprawdzi w jego obecności stan i zawartość paczki. Jest to zalecane działanie, które znacznie ułatwi ewentualne reklamacje.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
SKONTAKTUJ SIĘ