Odstąpienie od umowy

Zgodnie z art. 98 ust. 7 ustawy o Prawie farmaceutycznym Aptekę internetową obowiązują szczególne przepisy i regulacje prawne dotyczące zwrotu produktów. Produkty lecznicze wymagają ściśle określonych warunków przechowywania, głównie odpowiedniej temperatury. W związku z tym, nie ma możliwości odstąpienia od umowy na zasadach obowiązujących w sklepach internetowych.
Upewnij się, co można zwrócić
Co można zwrócić?
cały asortyment, z wyjątkiem produktów leczniczych
produkty lecznicze z wadą jakościową
produkty błędnie wydane
wszystkie produkty wycofane z obrotu decyzją Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS)
Czego nie można zwrócić?
leków
wyrobów medycznych
żywności specjalnego przeznaczenia medycznego
produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
produktów z widocznymi śladami użytkowania
produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach
Zasady odstąpienia od umowy
1
W ciągu 14 dni* od otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami i poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy.
2
Wypełnij formularz.
3
Przed upływem 14 dni* od momentu zgłoszenia nadaj przesyłkę z wypełnionym formularzem na poniższy adres:

Apteka Internetowa Gemini
Dział Reklamacji
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
Z dopiskiem „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”

* Towar zwracasz na swój koszt.
Ważne wskazówki
Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możemy je przyjąć. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.
Łącznie masz 28 dni na odstąpienie od umowy (maksymalnie 14 dni na zgłoszenie odstąpienia od umowy oraz kolejne 14 dni na wysłanie produktów).
W ciągu 14 dni dokonamy zwrotu środków na konto, za pośrednictwem którego dokonałeś zapłaty za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem zwrot zostanie wykonany na konto wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienie od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
KONTAKT DO NAS