Wysyłka zagraniczna

Zamówienia od aptekagemini.pl
z dostawą za granicę
Teraz możesz składać zamówienia w aptekagemini.pl
z opcją wysyłki do Wielkiej Brytanii.
Szczegóły realizacji, dostawy i płatności zostały opisane
poniżej oraz w Regulaminie.
Najczęściej zadawane pytania
Na czym polega wysyłka zagraniczna?
Jakich krajów dotyczy wysyłka zagraniczna?
Czy przy wysyłce zagranicznej obowiązują te same ceny?
Dlaczego nie mogę zakupić wszystkich produktów dostępnych w ofercie apteki?
Ile kosztuje przesyłka?
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Prowadzę firmę i chcę złożyć zamówienie z dostawą za granicę, prosząc jednocześnie o wystawienie FV. Czy to możliwe?
Czy mogę skorzystać z usługi “wspólne zakupy” z dostawą za granicę?
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów?
W aptekagemini.pl możesz złożyć zamówienie internetowe z opcją dostarczenia za granicę. Aby skorzystać z tej opcji, wybierz flagę kraju w prawym górnym rogu (przy ikonie do logowania).
Aktualnie realizujemy zamówienia z dostawą do Wielkiej Brytanii.
Ceny netto są stałe, ale ceny brutto mogą różnić się ze względu na różnice w stawkach podatku VAT obowiązujących w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Pomiędzy Polską a Wielką Brytanią istnieją pewne różnice w rejestracjach leków. Część leków, które w Polsce dostępne są bez recepty (OTC), w Wielkiej Brytanii są sprzedawane jedynie po okazaniu recepty od lekarza. Z tego właśnie względu, niektóre produkty z naszej oferty nie mogą zostać dodane do koszyka, jeśli korzystasz z opcji wysyłki zagranicznej.
Brak możliwości dostarczenia niektórych produktów może wynikać również z ograniczeń spedytora (np. zakaz wysyłki aerozoli drogą lotniczą).
Koszt przesyłki zamówienia internetowego do Wielkiej Brytanii to 79,99 zł.
Po zaksięgowaniu wpłaty Apteka Internetowa potrzebuje ok 24 godzin na spakowanie przesyłki. Czas, jakiego potrzebuje firma kurierska, żeby dostarczyć przesyłkę do odbiorcy w Wielkiej Brytanii to ok. 3-5 dni roboczych. Na każdym etapie realizacji zamówienia, będziesz otrzymywać informację o statusie przesyłki na swój adres e-mail.
Aktualnie Apteka realizuje zamówienia z wysyłką za granicę wyłącznie dla osób fizycznych. Złożenie zamówienia na dane podmiotu gospodarczego i wystawienie FV jest zatem niemożliwe.
Tak. Przesyłka zostanie wówczas dostarczona na adres osoby, która zainicjowała wspólne zakupy.
W przypadku wszelkich problemów i pytań dotyczących złożonego zamówienia, zapraszamy do kontaktu z naszym działem reklamacji pod adresem mailowym reklamacje@aptekagemini.pl lub numerem telefonu 58 600-80-88 wew.2
Zamówienia od aptekagemini.pl
z dostawą za granicę
Teraz możesz składać zamówienia w aptekagemini.pl
z opcją wysyłki do Wielkiej Brytanii.
Szczegóły realizacji, dostawy i płatności zostały opisane
poniżej oraz w Regulaminie.
W aptekagemini.pl możesz złożyć zamówienie internetowe z opcją dostarczenia za granicę. Aby skorzystać z tej opcji, wybierz flagę kraju w prawym górnym rogu (przy ikonie do logowania).
Aktualnie realizujemy zamówienia z dostawą do Wielkiej Brytanii oraz Irlandii Północnej.
Ceny netto są stałe, ale ceny brutto mogą różnić się ze względu na różnice w stawkach podatku VAT obowiązujących w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Pomiędzy Polską a Wielką Brytanią istnieją pewne różnice w rejestracjach leków. Część leków, które w Polsce dostępne są bez recepty (OTC), w Wielkiej Brytanii są sprzedawane jedynie po okazaniu recepty od lekarza. Z tego właśnie względu, niektóre produkty z naszej oferty nie mogą zostać dodane do koszyka, jeśli korzystasz z opcji wysyłki zagranicznej.
Brak możliwości dostarczenia niektórych produktów może wynikać również z ograniczeń spedytora (np. zakaz wysyłki aerozoli drogą lotniczą).
Koszt przesyłki zamówienia internetowego do Wielkiej Brytanii to 79,99 zł.
Po zaksięgowaniu wpłaty Apteka Internetowa potrzebuje ok 24 godzin na spakowanie przesyłki. Czas, jakiego potrzebuje firma kurierska, żeby dostarczyć przesyłkę do odbiorcy w Wielkiej Brytanii to ok. 3-5 dni roboczych. Na każdym etapie realizacji zamówienia, będziesz otrzymywać informację o statusie przesyłki na swój adres e-mail.
Aktualnie Apteka realizuje zamówienia z wysyłką za granicę wyłącznie dla osób fizycznych. Złożenie zamówienia na dane podmiotu gospodarczego i wystawienie FV jest zatem niemożliwe.
Tak. Przesyłka zostanie wówczas dostarczona na adres osoby, która zainicjowała wspólne zakupy.
W przypadku wszelkich problemów i pytań dotyczących złożonego zamówienia, zapraszamy do kontaktu z naszym działem reklamacji pod adresem mailowym reklamacje@aptekagemini.pl lub numerem telefonu 58 600-80-88 wew.2.