Zamówienie wysyłamy w 3 dni robocze
Kategorie

Swanson Magnesium, magnez 400 mg, 250 kapsułek

Cena jednostkowa: 1,32 zł za 10 kapsułek
Cena
32,99 zł
Produkt dostępny
Zamówienie wysyłamy w 3 dni robocze

Opis produktu

Suplement diety - Magnesium (tlenek magnezu).

Zastosowanie

Suplementacja diety w składniki aktywne preparatu.

Zalecane spożycie

2 kapsułki z jedzeniem dziennie. 

Składniki

Magnez, mąka ryżowa, otoczka kapsułki: żelatyna, substancja przeciwzbrylająca: sole magnezowe kwasów tłuszczowych.
 
2 kapsułki zawierają: magnez (tlenek magnezu) 400mg (107%)*.
 
*RWS- Referencyjna Wartość Spożycia.

Ostrzeżenia

Produkt niewskazany dla kobiet w ciąży i karmiących.

Ważne wskazówki

Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. 
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
Przechowywać w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci. 
Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia.

Producent

Swanson Health Products
Fargo, ND 58108

Dystrybutor

Pro Sport s.c.
Mikołaj Filarski, Małgorzata Majdaniec
ul.Pogodna 18
71-376 Szczecin

Cechy produktu

Postać
Kluczowy składnik
Działanie
Rejestracja

Tlenek magnezu

Magnez jest mikroelementem szczególnie istotnym dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. To m.in. dzięki niemu układ nerwowo-mięśniowy działają prawidłowo. Pomaga też chronić serce oraz bierze udział w budowie zębów oraz kości. To jednak dopiero początek jego zalet.

Kiedy wystąpi niedobór magnezu

Niski poziom magnezu w organizmie łatwo zidentyfikować. Występują wówczas problemy natury psychicznej: zmęczenie, apatia, rozdrażnienie, drżenie mięśni, powiek, mogą też pojawić się problemy z paznokciami i włosami, które stają się słabsze i tracą blask. Komu grozi niedobór magnezu? Przede wszystkim narażone są na to osoby zestresowane, żyjące w pośpiechu i niezapewniające sobie odpowiedniej dawki wypoczynku. Z niedoborem magnezu mogą też zmagać się osoby ciężko pracujące fizycznie, kobiety w ciąży i w okresie przekwitania. Podwyższone ryzyko znacznej utraty tego mikroelementu może wystąpić w przypadku odchudzania się, kiedy organizm nie otrzymuje dostatecznej ilości składników mineralnych i witamin.

Tlenek magnezu – jedna z form magnezu

Magnez można kupić w różnej formie, zależnie od potrzeb czy wskazań lekarza. Jedną z nich jest tlenek magnezu, pozyskiwany m.in. z magnezytów, czyli węglanów magnezu, których duże złoża znajdują się np. w Kanadzie czy w Chinach. Podgrzanie tego surowca do wysokiej temperatury powoduje rozkład termiczny, dzięki któremu powstają tlenek magnezu i dwutlenek węgla.

Drugi sposób powstawania tlenku magnezu to wymieszanie solanki bogatej w magnez z kalcynowanym dolomitem i wodą. W następstwie tego procesu tworzy się zawiesina złożona z wodorotlenku magnezu i chlorku wapnia. Na dnie osadzają się cząsteczki stałe wodorotlenku magnezu, a chlorek wapnia zostaje rozpuszczony. Po odfiltrowaniu wody i chlorku tworzy się mieszanka, z której po podgrzaniu otrzymywany jest tlenek magnezu. Podobnie pozyskuje się tlenek magnezu z soli morskiej.

Tlenek magnezu – E530

Bardzo łatwo można rozpoznać jego obecność w produktach spożywczych ze względu na oznaczenie. Ma postać białego proszku, który powstaje w wyniku spalania. Dodawany jest także do żywności oraz do produkcji wyrobów budowlanych czy naczyń żaroodpornych. Posiada ponadto właściwości przeciwzbrylające. Tlenek magnezu, choć uzyskiwany w procesie dość niebezpiecznym, jest całkowicie niegroźny dla zdrowia. Bardzo często dodawany jest do piwa, wina owocowego, napojów izotonicznych, suszonych owoców, lodów czy serów. Jako suplement diety tlenek magnezu dostępny jest zarówno w formie granulatu, jak i tabletek.

Osoby zmagające się z nadkwasotą wiedzą, jak ciężko jest ją zwalczyć i jaka potrafi być uciążliwa. Nadprodukcja soku trawiennego w żołądku obawia się najczęściej zgagą, nudnościami i zwracaniem pokarmu, ale też bólem brzucha. Skąd biorą się takie dolegliwości? Przyczyn może być bardzo wiele, ale w większości przypadków odpowiadają za nie zła dieta, stres, przyjmowanie niektórych leków, ale też żucie gumy. Do codziennego jadłospisu najlepiej wdrożyć produkty zasadotwórcze, wtedy ryzyko wystąpienia choroby znacznie się obniży. Powinny pojawić się w nim mięso, ryby, jaja oraz kiszonki. Wypijanie codzienne na czczo szklanki wody z cytryną to bardzo dobry sposób na odkwaszenie organizmu. Tak samo pomaga picie wody z dodatkiem octu jabłkowego. Najbardziej szkodzą słodycze, używki, kawa, herbata, produkty mączne oraz smażone.